Veebileht kui müügitööriist. 24/7/365

Loome sinu ettevõttele mesimagusa kasutajakogemusega veebilehe, mis juhib külastajaid sinu ärile kasulikke radu pidi.

Edasine… on juba ajalugu.

Kasutajapõhine disain

Ettevõte nimega Adobe küsitles 2015. aastal tuhandeid inimesi interneti sisu tarbimise teemal ning koostas raporti nimega “The State of Content: Expectations on the Rise”.  Üks raporti koostajate leidudest oli, et 38% kasutajatest lahkub veebilehelt, kui selle sisu/ülesehitus on ebaatraktiivne. Kui sinu veebileht on kole, vananenud või sellel navigeerimine pole piisavalt lihtne, siis peaaegu pooled sinu veebilehe külastajatest lahkuvad koheselt. Sedasi ei saa head müüki teha. Tõhusa ja läbimõeldud kasutajakogemuse puudumine annab tunda veebi kaudu tulevas rahavoos.

Kasutajapõhine disain on loominguline ning samas pragmaatiline lähenemine probleemilahendusele. Meie tööprotsess keskendub kasutajale ning selle eesmärgiks on pakkuda õigeid lahendusi, mis rahuldavad Sinu veebilehe külastajate vajadusi. Kõige selle tulemuseks on tunduvalt suurem külastajate rahulolu, mis pikendab nende lehel viidetud aega, suunab neid eesmärgipäraselt lehte kasutama ning tõstab müüki ja lõppude lõpuks ka Sinu äritegevuse kasumit.

Protsess - suurepärane kommunikatsioon on edu alus!

Toote üldise kontseptsiooni ja eesmärkide defineerimine

Üks olulisemaid faase kasutajakogemuse disainis algab juba enne kasutajakogemuse kui sellise kallale asumist. Enne kui on võimalik hakata mingit toodet ehitama, tuleb see asetada mingisugusesse konteksti, et paika seada konkreetsed piirid ja toode ära defineerida. Toote defineerimise faas seab olulise alusbaasi läbikukkumiseks või õnnestumiseks.

Selles faasis tuleb selgeks teha ja defineerida ärilised eesmärgid ning toote väärtuspakkumine. Mis see on, kelle jaoks see on ning millal ja kus seda kasutatakse? Kui need eesmärgid on saavutatud, on kõigil parem arusaam sellest, mis töö uus toode ära peab tegema.

Kasutajate, konkurentide ja turu uuringud

Kui toode on piisaval määral defineeritud, siis tooteuuringud (mis loomulikult sisaldavad ka konkurentide, tarbija- ja turu-uuringut) annavad teise poole sisendist tagamaks suurepärast eesmärke teenivat lõpptulemust. Põhjalikud eeluuringud annavad palju vajalikku infot toote kohta projekti algusfaasis, mis pikas perspektiivis säästab suurel hulgal aega ja raha, kuna tagantjärgi tuleb teha vähem muudatusi.

See faas varieerub siinnimetatutest enim sõltuvalt projektist, kuna seda mõjutavad toote keerukus, ajalised ja finantsilised ressursid ja paljud muud faktorid.

Kahest eelmisest faasist kogutud andmete põhjalik analüüs

Analüüsi faasi eesmärk on koguda, organiseerida ning teha järeldusi andmetest, mis on saadud eelnenud uuringute faasist. See aitab meil paremini mõista “mida” kasutajad tahavad/mõtlevad/vajavad ning “miks”  nad seda tahavad/mõtlevad/vajavad. Selle faasi põhiline eesmärk on kinnitada, et kõige olulisemad projekti alguses tehtud eeldused peavad paika. Sõltuvalt projektist ja vajadusest koostatakse üks või mitu kliendiprofiili ning kasutajakogemuse teekonda kirjeldav skeem.

Iteratiivne loomeprotsess, mis kaasab kõiki olulisi isikuid

Kui kasutajate ootused tootele on paika pandud, st. selgeks on saanud, mis on nende eesmärk lehte kasutades ning kuidas neile meeldib seda kasutada, siis liigume edasi disaini faasi. Kõikidest eelnevatest faasidest saadud infot arvesse võttes töötame välja disainikontseptsiooni.

Mitmekülgne testimine, mis võib endas hõlmata kasutajate poolt testimist, heatmappingut ning mõnel juhul enamatki.

Valideerimisprotsess algab enamasti siis kui toote visuaalne disain on lõppjärgus või ootab veel viimast lihvi. Viiakse läbi hulk kasutajateste, kuhu kaasatakse inimesi projektimeeskonnast, lõppkasutajatest ning võimalusel ka juhatusest. Sarnaselt uuringute faasile võib ka selle projekti osakaal olla suurem või väiksem sõltuvalt vajadusest.

Kliendi arvamus

Meie suurim mure DevelopMe-ga oli see, et tegu oli üsna uue ettevõttega sel ajal. Samuti oli neil vähe referentse. Kui olime aga teinud mõned kõned Evely ja Aloga, mõistsime, et mureks pole põhjust - Need kaks on professionaalid. Tänu otsusele edasi liikuda projektiga on meil nüüd veebileht, mis on meile palju komplimente toonud ning millega me ise ka tõesti rahul oleme. Kõige kõrgemalt hindame nende lähenemise juures seda, et meie eesmärkide ja vajaduste kohta küsiti väga palju infot, mis muutus vahepeal lausa veidi tüütuks. Hiljem aga mõistsime, et selline asjade läbiarutamine on kriitilise tähtsusega sellises valdkonnas. Tänu sellele on meil nüüd veebileht, mis vastab meie vajadustele.

Mina soovitan nende inimestega koostööd teha igal ettevõttel, eelkõige järgnevatel põhjustel:

  • Professionaalsus - Nad tõesti tunnevad oma valdkonda ning kui tekib midagi, mille kohta pole kohe vastust olemas, märgitakse vajalikud asjad üles ning järgmiseks kohtumiseks on info olemas!
  • Alo ja Evely säilitavad meelerahu ka kõige keerulisemates olukordades ning nendega on siiralt meeldiv koostööd teha!
  • Kõik töösse puutuvad aspektid on põhjalikult läbimõeldud. Ühtlasi on neil väga hea silm disaini kui sellise peale!
Rahel Korallus
Sales and Service, KART Performance Trailers

Investeering

Standard

3400
  • Eesmärgistatud kasutajateekonna väljatöötamine
  • WordPress Platvorm
  • Lehesisese SEO kontroll ja seadistamine
  • Mobiilile kohandatud versioon
  • Google Analytics liikluse analüüsimiseks
  • Kuni 7 sisulehte

Premium

3800
  • Eesmärgistatud kasutajateekonna väljatöötamine
  • WordPress Platvorm
  • Lehesisese SEO kontroll ja seadistamine
  • Mobiilile kohandatud versioon
  • Google Analytics liikluse analüüsimiseks
  • Kuni 7 sisulehte
  • Boonus:
  • 1 aasta tasuta veebimajutust koos Sucuri turvateenusega (väärtusega 290 €)
  • Unikaalne ettevõtte brändi toetav disain (väärtusega 1200 €)

Oleme kindlad enda pakutavates lahendustes, seega kui tunned, et ei ole rahul meie töö kvaliteediga, tagastame esimese kuu jooksul 100% projekti maksumusest!